Alıntılar

Hayat Bu Ufaklık, Şakaya Gelmez (Alıntı)


Hayat bu ufaklık, şakaya gelmez.
5 dakkada adama türlü türlü kostüm giydiriverir.
Farkına bile varamazsın.
Üstündeki elbiseye sen bile inanırsın, hemen o oluverirsin.
Ben buna üniformanın zehri diyorum. Laf Aramızda.
Gözlerin kör olur, ruhun vucudundan ayrılır.
Tanıdıkların sende tanıdıkları hiç bir şeyi göremezler.

Ne bakıyorsun öyle ya?
Dedim ya hüzünlü değilim benim mizacım böyle.
25 yıldır içiyorum bunu.
Ben ona içimi döküyorum, o bana içinizdekileri gösteriyor.
Ne olmuş yani parayla gözümü açtırdıysam?
Onlar gibi kör mü kalsaydım?

Bir Yanıt Bırakın

