Alıntılar

Kadın Kitap Gibidir Ufaklık! (Alıntı)


Kadın kitap gibidir ufaklık. Öyle sadece sonunu okuyarak bütün kitabı anlayamazsın. Zaten, kadınlarla erkeklerin bir arada olma ihtimali ancak romanlarda olur. Teoride mükemmelsindir. Ama pratikte sıçarsın. Bak, bu müzik var ya, bu müziği 280 defa dinledim agacım. Çoğunda halaydaydım. Ama şimdi, çok uzaktayım. Ben dinlemekten bıktım, onlar evlenmekten bıkmadı.

Ne bakıyorsun öyle? Hüzünlü değilim diyorum sana, benim mizacım böyle…  Bak, şarabım da daha bitmedi. Kendisiyle uzun yıllar süren seviyeli bir ilişkimiz var. Ben ona para harcıyorum, o benim başımı döndürüyor. Ee ne farkı kaldı kadınlardan?

Kadın Kitap Gibidir Ufaklık! (Alıntı)” için 4 yorum

  1. Merhaba. Güzel bir benzetme yapılmış. Yazının alıntı olduğunu anlıyoruz fakat nerden alınmış kaynk da yazsaydı keşke.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

